play phone device-mobile location2 search plus dash down_arrow cross chevron-down chevron-up chevron-left calendar device-camera

Customer reviews of Carson Motors Ltd

At Carson Motors Ltd we pride ourselves on the great service we provide to all of our customers. We understand that buying a car can be a daunting prospect, so we strive to make the buying process as simple and hassle-free as possible.

But don't just take our word for it, see what some of our customers have to say about us...

Write a review

Carson Motors Ltd

Carson Motors Ltd
5
4.6

Based on 51 customer reviews

Powered by


  • 5

    A pleasurable experience

    By michael H on 19 August 2020 | Verified purchase

    Excellent customer service, the car I wanted was of course at the back of the showroom but was quickly moved out so I could take it for a test drive. Upon test driving the car I purchased & drove away in under two hours. It was a pleasure doing business and will recommend to friends and family.


  • 5

    Fantastic

    By HASHEM A on 12 August 2020 | Verified purchase

    Absolutely fantastic customer service as well as honesty which is a rare attribute found in a car sales man. Very satisfied with the vehicle and would highly recommend Carson Motors to anyone and everyone


  • 5

    Buying a car

    By BEVERLEY P on 23 July 2020 | Verified purchase

    A genuinely nice guy and very helpful And would recommend them to a friend


  • 5

    Excellent service

    By JASON C on 24 June 2020 | Verified purchase

    My name is mr carter I've just bought a Nissan micra from Carson motors the service was excellent I would definitely use them again a big big thank you j carter


  • 5

    mercedes 180, all okay

    By ALAN S on 15 June 2020 | Verified purchase

    very polite & helpful, car when it arrived was what it was purported to be.many thanks.


  • 5

    Very nice to deal with

    By john T on 14 May 2020 | Verified purchase

    Great paid a deposit for the car and they kept hold of the vehicle even tho people rang up saying they had the full money and would come down right away


  • 5

    Definitely Recommend!

    By craig M on 20 March 2020 | Verified purchase

    Great to work with! Helpful on the detail I needed to know and made the payment and vehicle ownership a nice and easy process.


  • 5

    Loads of well looked after cars

    By anthony F on 03 March 2020 | Verified purchase

    Grate guy help me with all the paper work , showed me the cars i was interested in and getting the car out when i paid for it


  • 5

    Avoid, Avoid!!

    By HANNAH B on 27 February 2020 | Verified purchase

    Bought a car Friday 14th off Carsons and paid £100 for 3 months warranty. Car was faulty with the automatic gearbox slipping so took it to my local reputable garage on the Monday and contacted the warranty company to let them know it was in the garage, they knew nothing of my warranty, contacted Carsons who hadn't even signed me up to the warranty yet. After he signed me up I called the warranty company who said they wouldn't cover me due to Carsons only signing me up on the Monday and the fault happened on the Saturday, before I had any warranty on the car. The Garage I took it to changed the transmission fluid which I was told was like tar but it made no difference to the vehicle, I was told to send the car back to Carsons who accepted it but deducted the mechanics payment from my refund, therefore I lost out on £135 because I was sold a faulty vehicle and wasn't signed up in time for the warranty company to cover it! Do not buy from this garage, they do not look after their cars!

    Reply from Carson Motors Ltd on 28/02/20

    Hi, we are sorry you feel this way. A vehicle was purchased from us which developed a fault, you called and notified ourselves at which point you was offered a full repair or a full refund, however you chose to take the vehicle to a garage of your own choice and have the issue sorted out. The problem was not diagnosed properly by your chosen garage so the issue still remained so then you contacted us, after thoroughly investigating the problem it came to light that it was a sensor issue and not what your garage claimed. The sensor was replaced and the vehicle is running fine now. You was given a full refund for the vehicle. kind regards


  • 5

    Pleasurable experience in Preston

    By stefan L on 15 January 2020 | Verified purchase

    Great service, easy transaction and a pleasure to deal with


‹ Prev Next ›